פולקמן על גלנט: "אם הטענות נכונות, כחלון ידע לטפל בכך"

    עמית דניאל No Comments on פולקמן על גלנט: "אם הטענות נכונות, כחלון ידע לטפל בכך"

    ח"כ רועי פולקמן מתייחס לדיבורים אודות כוונת שר השיכון, יואב גלנט, לנטוש את סיעת "כולנו" לטובת "הליכוד" • בנוסף, בעיניו החוק לשכירות הוגנת, אותו הוא מקדם, הוא לא פחות מבשורה

    ח"כ רועי פולקמן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ רועי פולקמן, יו"ר סיעת 'כולנו', שוחח הבוקר עם מרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" והתייחס לשמועות אודות דרכו של חבר סיעתו, שר הבינוי, יואב גלנט, למפלגת הליכוד: "הדברים שפורסמו מדאיגים מאוד. אם הטענות נכונות ויש הקלטה, אני סומך על שר האוצר כחלון שידע לטפל בעניין. גלנט וכחלון עובדים יחד בנושא הדיור ויחתמו היום על הסכם דיור נוסף".

    פולקמן דיבר על החוק לשכירות הוגנת אותו הוא מקדם, לדבריו החוק יעשה סדר בנושאים רבים שנמצאים תחת ערפול בכל הנוגע ליחסי שוכר – משכיר במדינה: "אם יש תיקון בבית, מהו תיקון אותו יהיה מחויב לסדר השוכר ואיזה המשכיר. לקיחת צ'קים ערבות ועוד נושאים רבים" עם זאת אומר פולקמן, כי ישנו מימד אחד בו לא יעסוק החוק: "מימד המחיר. גם בעולם לא מתעסקים בסעיף המחיר. אבל אין ספק שאם החוק יבוא ויסדיר את הנושאים הרבים הכלולים בעולם השכירות הנדל"ני, זה יעזור לזוגות רבים ולשוכרים רבים גם במגזר החרדי".

    לדברי פולקמן: "לפעמים, מחמת בעיות שכירות, אנשים רבים חותרים לרכוש דירה ולא תמיד מדובר על צעד כלכלי נבון. החוק החדש הזה יעשה סדר בכל הנושא".



    0 תגובות